girlwithnoname

Direktlänk till inlägg 15 september 2015

välkomna till min nya blogg!!

Av girlwithnoname - 15 september 2015 00:34

Hej, anledningen till att jag skapade denna blogg är för att jag ska kunna berätta om vad jag går igenom varje dag. Andra kanske kan relatera? Det är allt ifrån vardags problem som alla kan ha men också om hur det är att ha aspberger, att vara deprimerad osv.

Jag har även insomnia så förvänta er inga inlägg förrens senare under natten. Jag har gjort många bloggförsök innan, men då bodde jag fortfarande hemma. Jag var rädd för att skriva, jag var rädd för att eräta. Det är också anledningen till att jag är anonym, så mina föräldrar inte kan hitta mig, Men jag vill inte att någon her ut mitt namn till någon annan heller. jag har slutat att lita på folk, så jag litar på min dator, min kille och denna blogg i stället. 


Jag kommer även att lägga ut bilder osv på hästar, berätta roliga, spännande och skräckinjagande historier om dom. Jag har lager fyllda med skenande ponnyer, attackerande hästar, unghästar som får spatt och underbara minnen från hur det än gång  var. Så det kommer inte bara bli mörkt, jag kommer lysa upp bloggen med dessa historier och även berätta om alla tokiga och knasiga saker jag gör om dagarna. Min kille kallar mig för "klantarnas drottning" för jag går in i saker, tappar saker, ja de finns hur mycket kul som helst. 


Men idag får ni nog nöja er med några snabbfakta om mig. 

Född: 1999 (16år) 

Kommer ifrån: Adopterad från ryssland

Längd: 165,5

Hårfärg: jag har väl brunt hår men vill färga mörkbrunt. 

Diagnoser: Aspberger, depression, sömnsvårigheter. 

Andra svårigheter: Koncentrationssvårigheter, tappar lätt humöret, blir lätt hyper.

Fritidsintressen: hästar, gymmet, killen, xbox och serier. 

Positiva egensaper; frammåt, positiv, lätt till skratt, lättsam att prata med. 


Så det var lite fakta om mig, kommentera gärna vad mer ni vill veta om mig så svarar jag på dom frågor som jag kan. Jag ber om ursäkt för usel stavning ´, jag ska försöka skriva på word och klista in här senare så att jag kan få hjälp med stavning osv. 

Btw, detta är jag xD 

 

Bye for now. :) 

 
 
Ann Pettersson

Ann Pettersson

18 september 2015 19:56

Hej, jag skulle vilja tipsa dig om att en annan bloggare stulit ett av dina inlägg till denna blogg: miaannorlunda.bloggplatsen.se Hon har tills nyligen haft bloggen miamiamia.bloggplatsen.se Hon har stulit massor med inlägg från flera bloggar och publicerat dom som sina egna. Vi som hon stulit av har fått hennes förra blogg nedstängd av bloggplatsen men nu har hon alltså en ny. Anmäl gärna till bloggplatsen att hon stulit från dig och berätta att detta är samma bloggare som haft den nedstängda bloggen miamiamia.bloggplatsen.se

http://nouw.com/Annorlunda

girlwithnoname

18 september 2015 20:29

tack så jätte mkt ska se till att anmäla det genast!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av girlwithnoname - 6 oktober 2017 00:33


Hej, de var ett bra tag sedan nu. Jag vet inte riktigt vad jag gör här igen. Bloggen har inte varit aktiv på så länge. Men men, ville nog mest bara dela med mig av en dikt.      Mobilen vägrade ju klistra in den... men men. Fick bli en screens...

Av girlwithnoname - 5 september 2016 20:07

Allt roligt har ett slut, min soldlat har åkt hem och jag blev lämnad ensam igen. Försöker skilja tankarna, försöker tänka klart, försöker leva på lyckan o tryggheten jag kännt de senaste dygnet... och försöker att lugna mig själv med att fokusera på...

Av girlwithnoname - 4 september 2016 23:49

Så, basicly dagen började med att jag ställde klockan för att gå upp och ta min ADHD medecin... men... sedan var de ju så att jag vart arg på klockan och stänge av larmet eftersom jag hade sjuka drömmar. Jag drömde om en speciell person som nu lämnat...

Av girlwithnoname - 3 september 2016 23:42

Kommer inte gå in på detaljer. Det kommer jag göra när jag väl är 18 och har full kontroll över allt men de känns som att kontrollen släppts lite nu när jag sagt ifrån och tagit kommandot. Detta är en extremt extremt jobbig period och de känns precis...

Av girlwithnoname - 17 juni 2016 00:37

jag uppdaterar bloggen så fort jag vaknar imorgon, denna natt känns omöjlig och denna dag har varit som vädret. Skit.  ...

Presentation


Hej, jag är en tjej på 17 år. här kommer jag blogga om mig själv och mitt liv. Jag är anonym av ett skäl, känner du mig så lägg inte ut någon personlig info om mig, tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards