girlwithnoname

Alla inlägg den 28 september 2015

Av girlwithnoname - 28 september 2015 00:42

Så idag var en konstig dag, min kille hade en jobbig dag. Jag bråkade mid mina föräldrar och jag har åkt hem till skolan. Men min kille skulle massera mig och sedan föraöka knäcka min rygg lite för det bukar vara skönt... men... jag tror han tog i lite mkt och kanske omplacerade musklerna en aning för det gör sjukt ont att andas och vissa ställdningar. Jag är öm osv. Så jag kommer inte skriva mkt mer nu utan lägga mig ner igen och hoppas på att det blir bättre under morgondagen annars måste jag göra något åt det för jag vill kunna andas!


Så jag tänkte ladda upp ngra videoklipp sen igår. Mobba inte min ridning jag vet vad jag gör för fel. OCh det är ju bra att jag gör fel. Då finns det ju fortfarande mål att nå och saker att förbättra! OCkså förlåt för kvaliten, videosarna fucakde upp sig när vi la över dom på datan.



 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en tjej på 17 år. här kommer jag blogga om mig själv och mitt liv. Jag är anonym av ett skäl, känner du mig så lägg inte ut någon personlig info om mig, tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards