girlwithnoname

Alla inlägg den 16 september 2015

Av girlwithnoname - 16 september 2015 01:12

Förra inläggert var ett bonus inlägg, jag kommer inte lägg in sådana hela tiden. Men någon gång ibland när jag känner för det. dock kommer jag skriva varje dag. 


Så vi började dagen med två timmar matte, men jag tänkte faktiskt såhär. Igår (måndags) så jobbade jag mer än vad jag jobbat på hela högstadiet. Så jag tog en paus, för jag klarar inte att nötra matte. jag satte mig i ett rum och kollade på greys anatomy och frös.. jag ... jag fryser aldrig xD 


men efter det så hade vi i alla fall svenska, jag såg fram emot det, det gjorde jag verkligen. Sen får vi väärldens tråkigaste uppgift. Jag tappar koncentrationen varrannan sekund, ingen motivation, inget driv. Så jag skrev väl typ klart det i alla fall. Tror inte det blir några positiva reaktioner till den dock, för den sög. Den var inte igenomtänkt, språker och grammatiken var hemsk. O jag bara orkade inte med det. Gahh, förstör inte min älskade svenska för mig! 


Efter svenskan var det lunch. Om jag ska vara ärlig har min matlust idag legat på noll, och jag känner att jag börjar bli sjuk ... igen JAG? Jag är ALDRIG sjuk! vafan är detta!? Men i alla fall så kommer jag inte ihåg vad det var för mat... jag minns att jag åt fetaost och att den hade en undlig konsistens vilket gjorde att jag tappade smaken för det... blä xD Tror inte vi hade så lång rast... för efter det så var det Bioligi. Villket sög, vi pratade om träd o skog osv. Kretslopp och näringshalter. Vi ska göra något praktiskt i skogen och vart indelade i grupper. Jag vart sjukt nöjd med min då jag känner alla i min grupp. vilket är en stor lättnad. Om någon sa att vi skulle jobba i grupp på högstadiet fick vi alltid välja själva och jag var alltid kvar ensam eller tvingades ihop med någon som hatade mig o jag hatade honom eller henne tillbaks. Så det känndes bra, det lättade ångesten. 


Dock under denna långa lektion började det krypa i min kropp, jag började klättra o väga på stolen osv ingen koncentration alls på uppgiften. Vissa kanske bara tycker "okej!????" men jag kände att jag var tvungen att stoppa mig själv innan jag blev för högludd, jag är faktiskt ganska stolt över mig själv då jag inte hadde gjort samma sak för ett år sedan, då hadde jag börjat prata ostoppbart, garvat åt allt. förstört typ allt för gruppen och blivit utskickad. Ja det har hänt. Men jag lyckades tvinga mig själv att gå till toan. Jag var tvungen att komma bort från allt och försöka pusta ut, när jag kom tillbaka var det lite bättre men jag kände änsdå dedär gnagand eatt jag MÅSTE FÅ RÖRA PÅ MIG OCH PRATA HÖGT OCH MYCKET SOM FAN! 


ungefär så, sen så komme vi till en av dom bästa lektionerna... Idrott... som dom sabbade med att vi ska gör a en skrivuppgift o filma o skit o BLÄHH nej jag vill ju ha idrott! Och än en gång i en pargrupp, o jag hatar att säga det men jag kom med en person som jag inte känner, hon verkar snäll men åhh. Jag hatar när jag inte känner folk o vi verkar inte ha någonting gemensamt. å... neeej.


Men efter det fick vi gå tidigare för att vi hadde extra ridning, och jag blev sjukt gald med hästen jag fick. Jag gillar att pyssla med honom och önskar jag hadde mer tid med honom så han kunde få tillit till någon. Jag hadde stressat ihjäl mig efter att lärarna hadde gett mig fel iformation och för att ingen fanns till hand att fråga när det jag ville fråga som inte fanns på någon av lapparna och stalltjänsten visste ingenting om det.  Så jag blev lite sen pågrund av det. jag brukar alltid vara först så... tja ny upplvelse. Dock så kommer ridläraren säger att vi har brottom och börjar sadla min häst. HON SADLADE MIN HÄST! Jag klarar inte av när andra sadlar och tränsar mina hästar. Jag måste få göra det själv så jag vet att allting blir rätt, och i dehär fallet sp vart det inte rätt ´, han hadde skav av sadelgjorden som jag hadde sagt till om och hon sadlade på dom. sedan så tränsade hon också... NEJ sluta! Rör inte, det går inte, det finns inte i min värld att du får göra iordning min häst åt mig! Ja det är aspbergern som talar och den talar högt. Jag kunde inte precis sadla om när hon kollade på mig, det skulle ju vara så respektlöst mot henne så jag vågade inte. I stället satt jag hela passet och hadde det i bakhuvudet "han kanske har jätte ont just nu" men det gick väl sådär. Jag vågar inte rida fullt ut än här. För många olika ridärare som vill se dig inverka på olika sätt och jag måste få koll på dom. Men jag är väldigt nöjd men galoppen. Han vart rund o fin o fick en härlig gång och underbara bakben. Fint eftergiven var han också .    


Nu på kvällen har jag ite gjort mkt. Mår ju inte 100% så gick till affären, snackade med en väldigt saknad kille. kollar Greys Anatomy och spelat GTA och nu bloggar jag igen. Imorgon har vi stalldag. Så jag ska äntligen avsluta dehär inlägget och så kan jag avsluta med att ge er en  liten bild jag slängde ihop. Ha en bra natt eller vad man säger den här tiden på dygnet xD 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en tjej på 17 år. här kommer jag blogga om mig själv och mitt liv. Jag är anonym av ett skäl, känner du mig så lägg inte ut någon personlig info om mig, tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards