girlwithnoname

Direktlänk till inlägg 3 september 2016

jag känner mig bipolär...

Av girlwithnoname - 3 september 2016 23:42

Kommer inte gå in på detaljer. Det kommer jag göra när jag väl är 18 och har full kontroll över allt men de känns som att kontrollen släppts lite nu när jag sagt ifrån och tagit kommandot. Detta är en extremt extremt jobbig period och de känns precis som att jag vore bipolär med sjuka highs and lows. Ena stunden dansar jag och sjunger till "Life is a highway" och nästa kan jag inte andas och ligger och skakar på golvet av denna sjuka rädsla och ångest över hur detta kommer gå, om jag kommer lyckas, om jag kommer klara mig, vad som kommer hända, hur fixar man räkingar? Var får jag pengar till räkningar? Var får jag pengar till att plugga vidare? Var bor jag under de kommande loven? Vem bestämmer om jag hamnar i koma? Hur ändrar jag den personen? Livsförsäkring? Vad händer om jag dör? osv osv osv så sjukt många frågor som gör mig så rädd och paranoid men åt andra sidan så är ju misshandeln över. Men jag är ensam. Men jag slipper de eleaka manipulativa kommentarerna. Men nu har jag inget och kan inte längre be om stödpengar när mina är slut. Men jag slipper få skuldkänslor jag inte borde ha som endast är placerade där genom manipulation. Ja men nu kan jag göra vad jag vill, jag bestämmer och kan fokusera på frammtiden.... o så fortsätter det i en evighet så humöret går upp och ner upp och ner upp och ner.... gahh jag tror jag blir galen 


Met det ät för det bättre. 

Eller hur?

Eller intalar jag mig bara det?

vad ska jag göra nästa jul? jag kan inte fira med släkten? 

Det löser sig, du kan säkert hitta något. 

Men... men...

GAHHHH IM GOING INSANE!


Okej Emilia.... nej Ksenija... nej Emilia... nej Ksenija - fucking andas. Snälla. Det hjälper inte att göra såhär. men vad fan ska man göra? Så stora val, stora förändringar. Jag fick min adhd diagnos efter typ 9års kämpande.... thats awsome. Fokusera. fokusera! Det är skola nu och jag måste försöka fokusera och få bra betyg. Jag måste lyckas, med allt. Jag får inte misslyckas. Åh gud lås in mig på psyk *djupt andetag* nej jag klarar detta. Paint on a smile and just roll with it. Ta det som det kommer, flörta med folk på tinder bara för att hitta nya vänner och inte va så sjukt jävla ensam. Well de har ju inte varit helt tokigt faktiskt. Men nu håller jag på att förlora min bästa vän... nej nej NEJ fokusera på bra! ... jag tappade alla ord. Allt försvann. Jag vill bara ligga här och stirra ut i inget o lyssna på musik men jag blir rastlös på 0.1 sekund... o jag har panik över ALLT men jag e glad över allt... my guilty pleasure is spray grädde. Om du ville veta.... anteckna gärna. Ja precis och du får gärna skriva "Ksenija´s guity...." yeah thats right. Jag fattar inte riktigt vad jag skriver ibland. tror inte en vanligt person kan hänga med i vad jag skriver eftersom jag skriver direkt ur tanke. ingen struktur, inga regler. Jag lever inte i en jävla låda med uppsats regler. Jag är fucking fri och tycker du att jag inte skriver som jag ska så... vafan läser du för? Försvinn! 



För er som faktiskt kom såhär långt... wow! Jag är imponerad över att någon ens brydde sig nog för att klicka sig hit. Tack så mkt! Och god natt. Jag hoppas era liv är lugnare än mitt är just nu. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av girlwithnoname - 6 oktober 2017 00:33


Hej, de var ett bra tag sedan nu. Jag vet inte riktigt vad jag gör här igen. Bloggen har inte varit aktiv på så länge. Men men, ville nog mest bara dela med mig av en dikt.      Mobilen vägrade ju klistra in den... men men. Fick bli en screens...

Av girlwithnoname - 5 september 2016 20:07

Allt roligt har ett slut, min soldlat har åkt hem och jag blev lämnad ensam igen. Försöker skilja tankarna, försöker tänka klart, försöker leva på lyckan o tryggheten jag kännt de senaste dygnet... och försöker att lugna mig själv med att fokusera på...

Av girlwithnoname - 4 september 2016 23:49

Så, basicly dagen började med att jag ställde klockan för att gå upp och ta min ADHD medecin... men... sedan var de ju så att jag vart arg på klockan och stänge av larmet eftersom jag hade sjuka drömmar. Jag drömde om en speciell person som nu lämnat...

Av girlwithnoname - 17 juni 2016 00:37

jag uppdaterar bloggen så fort jag vaknar imorgon, denna natt känns omöjlig och denna dag har varit som vädret. Skit.  ...

Av girlwithnoname - 16 juni 2016 03:55


Jag tänkte att vi kör på med en frågestund nu när jag startar igen, nya människor vad vill ni veta om mig? Ni som följt mig från början, har ni fått mer frågor? Jag svarar på alla frågor, sex, kärlek, vänner, föräldrar, diagnoser, självskadebetee...

Presentation


Hej, jag är en tjej på 17 år. här kommer jag blogga om mig själv och mitt liv. Jag är anonym av ett skäl, känner du mig så lägg inte ut någon personlig info om mig, tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards