girlwithnoname

Direktlänk till inlägg 16 juni 2016

jag är slut i både kropp och själ.

Av girlwithnoname - 16 juni 2016 02:30

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva denna dag. Jag vaknade första gången vid 7… somnade om, vaknade kl.9 och kunde inte somna om. Dock orkade jag inte gå upp ur sängen förens halv 3. Då gick jag upp, gjorde iordning mig och stack till UMO och bokade tid för att fixa preventivmedel. Ångestnivåerna slog igenom taket när jag gick in genom dörrarna och letade mig fram trots att jag varit där innan. Jag gjorde de jag skulle göra, och som vanligt när jag är som nervösast verkar jag som minst nervös och agerar som om jag är den mest bekväma och dominanta personen som finns… jag hatar det!! Men de är väl för att jag vägrar visa rädsla och vad jag faktiskt känner. Men som sagt, jag klarade det och kunde gå ut där ifrån och nästan börja andas lite igen. Skulle bara kolla hur mkt pengar jag hade på kortet men jag köpte en BH och en tröja när jag ändå var i stan och såg till att gömma mig om någon jag kände igen kom i närheten för att slippa konversera, eller bara bli sedd över huvud taget.

Jag kom hem och har basicly suttit här sedan dess… de e en av de jobbigare nätterna. Så idag vet jag inte vad jag ska skriva om. Vet inte om jag bör berätta om vilka planer jag har, vilka tankar som cirkulerar i huvudet och vad jag föreställer mig när jag sluter ögonen.

 

För första gången på väldigt länge är de inte mitt ex jag saknar när jag ligger i fosterställning och försöker få in en nypa syre och kontroll över min kropp… de e Nalle… och de känns bra. De känns som ett första steg på vägen. Men de gör mig också rädd. Dock gör de mesta mig rädd, vuxna, populära människor, snygga människor, bäbisar, barn, ungdomar, föräldrar, livet, att vara social, att prata, att öppna mig för mycket, att öppna mig för lite, att stänga ute alla och släppa in alla men mest av allt – mig själv. Jag är inte rädd för att dö, jag är inte rädd för hästar, att skada mig, att ramla och slå mig, att vara galen… jag är inte rädd för de ”normala” sakerna… men jag önskar jag var det i stället… eller inte rädd alls…


Har suttit o kollat Grimm hela dagen/kvällen/natten. Idag orkar jag inte skriva mer. Är rädd för att spåra ur och skriva för mycket.


Berätta suuuper gärna om vad ni tycker om min nya layout och header. O tar alltid emot kritik om bloggen! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av girlwithnoname - 6 oktober 2017 00:33


Hej, de var ett bra tag sedan nu. Jag vet inte riktigt vad jag gör här igen. Bloggen har inte varit aktiv på så länge. Men men, ville nog mest bara dela med mig av en dikt.      Mobilen vägrade ju klistra in den... men men. Fick bli en screens...

Av girlwithnoname - 5 september 2016 20:07

Allt roligt har ett slut, min soldlat har åkt hem och jag blev lämnad ensam igen. Försöker skilja tankarna, försöker tänka klart, försöker leva på lyckan o tryggheten jag kännt de senaste dygnet... och försöker att lugna mig själv med att fokusera på...

Av girlwithnoname - 4 september 2016 23:49

Så, basicly dagen började med att jag ställde klockan för att gå upp och ta min ADHD medecin... men... sedan var de ju så att jag vart arg på klockan och stänge av larmet eftersom jag hade sjuka drömmar. Jag drömde om en speciell person som nu lämnat...

Av girlwithnoname - 3 september 2016 23:42

Kommer inte gå in på detaljer. Det kommer jag göra när jag väl är 18 och har full kontroll över allt men de känns som att kontrollen släppts lite nu när jag sagt ifrån och tagit kommandot. Detta är en extremt extremt jobbig period och de känns precis...

Av girlwithnoname - 17 juni 2016 00:37

jag uppdaterar bloggen så fort jag vaknar imorgon, denna natt känns omöjlig och denna dag har varit som vädret. Skit.  ...

Presentation


Hej, jag är en tjej på 17 år. här kommer jag blogga om mig själv och mitt liv. Jag är anonym av ett skäl, känner du mig så lägg inte ut någon personlig info om mig, tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards