girlwithnoname

Direktlänk till inlägg 1 februari 2016

Jag är så trött.

Av girlwithnoname - 1 februari 2016 22:27

Hej...


Idag, jag vet inte. Dagen har väl varit okej I guess... rörig, jobbbig, bra... jag vet inte. Just nu vill jag lägga mig ner, sluta ögonen o lotsat att jag inte fanns. jag är så trött på allt men mest av mig själv... jag vet inte ritkigt vad jag ska skriva idag . Jag är bara trött, leden och arg. Känns som att jag skulle kunna slå ner en betongvägg med ett slag men sammtidigt känner jag mig så svag att jag inte kan ta mig upp men för hypad för att sitta still och för borsta för att kunna se bokstäverna jag skriver. Idag orkar jag inte, idag vill jag bara bort här i från. Jag vill bara glömma allt, livet... 


Så jag kommer ta upp detta en gång till. Jag förstår att man kan lägga ut saker på fb men att klaga på sin personliga... de är BARA för att få uppmärksamhet för att må bättre och kul för dig... men sedan så finns det ju en annan sida av storyn också. Typ som dom som inte har någon som bryr  sig. Och ännu värre är dom som först lägger ut sådant som på bilden och sedan lägger ut något om att folk är falska och igentligen inte bryr sig. Lilla gummen, gå tbx o välj. skulle dom inte bry sig skulle dom inte ta den tiden till att kommentera. Jag skiter i det. Jag är inte nära-nära någon. Och jag lägger itnte ut sådant. Jag har gjort det när jag var yngre och de okså i desperat försök till uppmärksamhet men jag kan erkänna det! Men de va de att när jag la ut något så var det inte en jävel som brydde sig och det kommer det inte vara nu heller. Det folk som lägger ut dom här sakerna inte tänker på att det sitter flera hemma ihopkrupna på golvet och läser vad dom lagt ut. Ser hur många som bryr sig och hör skriken utanför den låsta toalettdörren medans hon ber om att någon kan komma till hennes räddning, bry sig och ta henne där i från eller bara prata med henne. Vad som hälst för ett "hej" i stället för skällsord, klagomål och trakasserier. Jag vet, jag har varit henne. De tycket jag folk kan börja ta hänsyn till. Vill du prata med någon, hitta andra sätt, skriv till någon av alla dina kompoisar och kontakter. Det DU lägger ut läser andra också. Och alla blir inte direkt glada av att se hur många vänner du har och hur många som bryr sig om just dig. 

     

Som vanligt är alla anonyma och jag meanr inget illa till dom som skrivit kommentarerna eller den som lagt ut det. Men ibland tycket jag folk måste tänka efetr lite.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av girlwithnoname - 6 oktober 2017 00:33


Hej, de var ett bra tag sedan nu. Jag vet inte riktigt vad jag gör här igen. Bloggen har inte varit aktiv på så länge. Men men, ville nog mest bara dela med mig av en dikt.      Mobilen vägrade ju klistra in den... men men. Fick bli en screens...

Av girlwithnoname - 5 september 2016 20:07

Allt roligt har ett slut, min soldlat har åkt hem och jag blev lämnad ensam igen. Försöker skilja tankarna, försöker tänka klart, försöker leva på lyckan o tryggheten jag kännt de senaste dygnet... och försöker att lugna mig själv med att fokusera på...

Av girlwithnoname - 4 september 2016 23:49

Så, basicly dagen började med att jag ställde klockan för att gå upp och ta min ADHD medecin... men... sedan var de ju så att jag vart arg på klockan och stänge av larmet eftersom jag hade sjuka drömmar. Jag drömde om en speciell person som nu lämnat...

Av girlwithnoname - 3 september 2016 23:42

Kommer inte gå in på detaljer. Det kommer jag göra när jag väl är 18 och har full kontroll över allt men de känns som att kontrollen släppts lite nu när jag sagt ifrån och tagit kommandot. Detta är en extremt extremt jobbig period och de känns precis...

Av girlwithnoname - 17 juni 2016 00:37

jag uppdaterar bloggen så fort jag vaknar imorgon, denna natt känns omöjlig och denna dag har varit som vädret. Skit.  ...

Presentation


Hej, jag är en tjej på 17 år. här kommer jag blogga om mig själv och mitt liv. Jag är anonym av ett skäl, känner du mig så lägg inte ut någon personlig info om mig, tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards