girlwithnoname

Direktlänk till inlägg 31 januari 2016

Drömvärld

Av girlwithnoname - 31 januari 2016 21:47

Så helgen... den har väl varit bra, red Bamse, Amazing och Coleen igår. Bamse fattade galopp och försökte sticka bara jag mjuknade (överskottsenergi) Amazing försökte bralla av mig men lyckades inte och Coleen var bara frammåt mjuk o härligt. Alltså var alla super roliga på sina små sätt. 

Bamse                                        Coleen                                    Majsan 

       

Okej, så hur står man ut med livet ibland? Vad gör man när man har tråkigt? Själv lever jag på andra ställen, ibland drömmer jag som samma värld men förändrad eller något helt random och drastiskt. Kommer nog aldrig berätta för någon om vad som finns i världarna, men jag lever i dom lika mycket som jag lever i denna om inte mer. Det är där min fristad är nu för tiden. Nya problem men jag får göra dom bara valen och vara den jag vill vara jag får lyckas och nå mina mål, spela upp coola action scener och möta folk jag aldig annars kommer få möta. Ofta driftar jag iväg och lämnar alla människor bakom mig... för det var nog de jag ville innan jag fick min kille. Nu kan jag drömma bort alla andra utom honom. För jag litar inte på någon. Och jag hoppas ingen tar illa upp av det, men ja. Jag drömmer bort er, för jag litar inte på att någon kommer stanna. Ingen brukar stanna så varför bygga upp en relation? 


Jag har alltid varit den som litat blint på folk, trott att alla är oskyldiga och snälla. Men någon gång var jag väl ändå tvungen att vakna upp, men jag tror jag insåg det lite för mycket. Nu finns det inte plats för någon. Jag är instängd i min bibbla och väggarna på den blir tjockare och tjockare. Nu tror jag inte på ett ord som någon säger, allt är här o nu lögn. Alla ljuger, jag ljuger, du ljuger. Jag förnekar det inte jag ljuger varje dag, om hur jag mår, hur jag känner, vem jag vill va, vad jag gör, vad jag tänker och vad jag gjort. Men jag vet när jag kan ljua och när jag inte kan ljuga. Om någon frågar hur min dag varit, eller hur jag mår så ljuger jag till 99% inte ofta jag är ärlig på den punkten... hur det gick på provet och vad jag ska göra i kväll kanske 50% lögn. Men i en serriös konversation med personer jag inte hatar så talar jag 99.9% sanning och är det något jag inte vill säga så säger jag det. För ljuga är inget jag vill, jag vill bara undvika onödiga frågot som jag inte vill svsra på. Djupa sammtal och att folk vet för mycket. För folk tror att jag är ganska öppen. Att dom "vet saker om mig" frö att jag kanske berättat några saker som dom tycker är super deep och jobbiga att prata om... glöm det. Ni vet inget om mig. Det finns saker jag kan berätta om för alla och det finns saker som ligger djupt djupt ingrävt.. vill ni ta reda på det då får ni KÄMPA... jag var en gång en öppen bok. Men boken har nu stägt. 


Vad är du? Öppen eller stängd? 


 
 
yrla

yrla

1 februari 2016 16:10

Så fin blogg du har! Rider också, hoppas på att kunna bli lika duktig som du! :)

http://yrlaklara.se

girlwithnoname

1 februari 2016 23:00

Tack, gullig du e :')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av girlwithnoname - 6 oktober 2017 00:33


Hej, de var ett bra tag sedan nu. Jag vet inte riktigt vad jag gör här igen. Bloggen har inte varit aktiv på så länge. Men men, ville nog mest bara dela med mig av en dikt.      Mobilen vägrade ju klistra in den... men men. Fick bli en screens...

Av girlwithnoname - 5 september 2016 20:07

Allt roligt har ett slut, min soldlat har åkt hem och jag blev lämnad ensam igen. Försöker skilja tankarna, försöker tänka klart, försöker leva på lyckan o tryggheten jag kännt de senaste dygnet... och försöker att lugna mig själv med att fokusera på...

Av girlwithnoname - 4 september 2016 23:49

Så, basicly dagen började med att jag ställde klockan för att gå upp och ta min ADHD medecin... men... sedan var de ju så att jag vart arg på klockan och stänge av larmet eftersom jag hade sjuka drömmar. Jag drömde om en speciell person som nu lämnat...

Av girlwithnoname - 3 september 2016 23:42

Kommer inte gå in på detaljer. Det kommer jag göra när jag väl är 18 och har full kontroll över allt men de känns som att kontrollen släppts lite nu när jag sagt ifrån och tagit kommandot. Detta är en extremt extremt jobbig period och de känns precis...

Av girlwithnoname - 17 juni 2016 00:37

jag uppdaterar bloggen så fort jag vaknar imorgon, denna natt känns omöjlig och denna dag har varit som vädret. Skit.  ...

Presentation


Hej, jag är en tjej på 17 år. här kommer jag blogga om mig själv och mitt liv. Jag är anonym av ett skäl, känner du mig så lägg inte ut någon personlig info om mig, tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards