girlwithnoname

Alla inlägg den 17 september 2015

Av girlwithnoname - 17 september 2015 22:59

Förlåt att jag inte uppdaterade igår natt, jag var sjuk, började få feberoch hadde an allmänt jobbig natt. Men idag så låg jag ju typ bara i sängen så jag kan skriva om igår idag i stället. 


I alla fall vi började dagen med stalltjänst, jag hade turen att få NIU stallet där är det bara att släppa in hästarna, ge mat och sopa. Så det är inte jätte krävande. Efter det gick vi tillbaka till vita stallet och mockade dom tre halmboxarna. Sen när allt var krattat osv samlades rid gruppen för sig och kör gruppen för sig. Vi kör var annan gång ridning o var annan gång körning ungefär om vi inte kör traktor eller så i stället. Men Jag var i kör gruppen. Jag har aldrig kört en häst och en av hästarna gick med så när vår lärare frågade om vi hade önskemål skrek jag nästan ut hans namn. Och då var vi bara fem stycken i gruppen och han skulle köras med lärare i vagnen.


Efter en rast tog vi in vagnar o borstade. Då kommer en annan tjej och säger att hon ska vara med i vår grupp den här gången för en snledning som jag tycker är så löjlig att jag kan skrata åt det. jag tänker inte säga vad det va. Men i alla fall. Personkemin mellan henne och mig fungerar inte. Hon är tillbaka dragen och känslig, hon pratar om sådant man inte orkar lyssna en sekund på, stalkar en och är allmänt jobbig. Så jag var väl inte jätte glad när jag insåg att jag var ensam på storhästen. Och helt ärligt så ignorerade jag henne, tills min lärare sa åt mig att hon skulle vara med mig. men innan det hadde hon stått vid mitt häst och glott och klappat lite på honom ibland och jag höll på att få ett ryck o typ slå ner henne, det var var jag VILLE göra. Jag klarar ite av när folk står så helt utan en anledning, särkills inte när jag har en häst och dom h¨åller på att kalara och röra vid den. Jag är för "rivirig" för det. Men när vi körde så körde jag ändå med lärare så jag behövde i alal fall inte ha henne med io vagnen. Jag hadde ju blivit galen på henne! 


Köringen gick en aning långsamt då vi var tvugna att anpassa temot efter russen som var bakom oss, mend et var ändå sjukt kul och jag längtar sååå tills nästa gång då jag för köra! Efter körningen så skulle vi göra iordning hästarna och utrustningen, personen jag var ihopparad med frågade om jag ville ta utrustningen eller hästen... dum fråga vem svarar inte hästen? Så hon fick göra iorning utrustningen medans jag och en kompis gick bort till hagen som är på andra sidan skolan så när vi kom tillbaka var dom klara med utrusningen och vi började sopa. 


Efter det hadde vi luch och sedan tillbaks till stallet. Då skulle vi ha "visa häst för hand" jag parade ihop mig med min kompis....


alltså för att vara ärlig... detta har inte heller varit en optimal kväll för mig... inte alls. det har hänt en hel den som jag skämms över och som jag är besviken över o jag ... jag orkar bara inte skriva mer just nu. jag kanske uppdaterar mer sen. Nu måste jag ta hand om mig jsälv. Plus att det inte är någon ide att skriva mer för jag har värkt nu att jag inte har koncentrerat mig alls på att skriva utan bara gör andra saker så just nu är det inte värt att skriva mer. Hoppas ni är förstående. ;) Det kommer lite bilder dock 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag är en tjej på 17 år. här kommer jag blogga om mig själv och mitt liv. Jag är anonym av ett skäl, känner du mig så lägg inte ut någon personlig info om mig, tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards