girlwithnoname

Alla inlägg under november 2015

Av girlwithnoname - 4 november 2015 01:27

Hej igen, tänker inte ens förklara varför jag plötsligt slutade, det bara blev så. 


Idag har varit en helt okej dag, dock försov jag mig en timme i början av dagen. Jobbade matte en halvtimme hos skol... erhm...aa 

och det gick förvånadsvärt bra. Igår var han jätte jobbig... när alla gott och vi var ensamma började han prata med min om BUP, habiliteringen, soc, mina föräldrar, min uppväxt, adoptionen och massa mer.... riktigt hemskt när det bara kom sådär även om jag anade det eftersom han satt med på mitt utvecklingssamtal. 


Jag gick till kuratorn... hon fick läsa det jag skrivit till henne för att komma någonstans.... allt var HEMSKT! Men det kändes väl lite bättre sen, hon verkar vara pålitlig och lätt att prata med vilket känns skönt... få inte igång mig om våran skolsköterska dock... gahhh stör mig på så många saker om henne. Ugh  >.< 


Sedan var det svenska och än en gång så babblade våran asjobbiga och tråkiga vikarie. *suck* och när vi skulle diskurera om rasism (jag har ganska starka åsikter om det) så tappade jag ALLA ord och typ babblade om inget ^^

 Lunch, biologi, idrott - hoppa hopprep och få veta att man fick A på provet man inte pluggat ALLS till xD 

Sedan red jag och två kompisar travarna. Fick ta den unge igen. trevlig tills han tapade folus och bara fokurerade på sina vänner. xD 


I kväll har vi spelat pingis, kollat youtube och spelat kort, sedan har jag städat mitt rum villket VERKLIGEN behövdes. Plockat iordning i garderoben och på skriv/natthusbord... Nu är klockan snart två. ska dricka varm mjölk och kanel och kolla på film tills jag somnar tror jag... ugh jag är jättte trött och slut. Har gått upp sjukt mkt i vilk och jag har ren panik över det!! Gahhhh neeeejjjjj!!! Jag var ju i min bästa form innan sommarlovet faaan !! Nu ska det tränas igen men skolans gym... nej det är alltid folk där och då går det inte. Jag vill vara på ett gym där jag inte känner någon och igen känner mig. Så jag ska försöka träna hemma. 

Bagio och jag 120 -  jag vill gärna hoppa med han lite för mkt. Jag kan vara stadigare i överlivet :) 

 

Coleen 120 - samma sak med överlivet men också jobba på stdigare skänkel vilket var ett mål jag nådde på höstlovet. :) 

  

Filmer kommer senare eller imorgon och även en film när jag åker av ^^ 



Presentation


Hej, jag är en tjej på 17 år. här kommer jag blogga om mig själv och mitt liv. Jag är anonym av ett skäl, känner du mig så lägg inte ut någon personlig info om mig, tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards