girlwithnoname

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2015

Trav, traktor, koncentrationssvårigheter och hyperaktivitet.

Av girlwithnoname - 1 oktober 2015 01:20

Så idag fick min kille ringa och väcka mig då jag inte vaknar av alla typ 15larm som är ställda.... men det funkade så jag kom i tid till lektionen. först hade vi stall jour och vi fick NIU stallet igen villket kändes underbart. Så närr vi var klara där fick jag fixa mat, kratta och fylla påsar. Sedan fick vi 20min rast och gick ner till kör stallet. Jag fick dela Shot Gun med en erfaren kusk. Hihi jag kanske var lite väl inlevelse full ibland då jag satt och skrek "Kom igen nu Shot Gun, nu jävlar visar vi dom vad vi går för!!! KOM IGEEEEEN!!!!" Hahaha, men det var lite kul. Vill dock köra snabbare och med större hästar. Liskom RIKTIGT trav! 


När vi kom in var Shot Gun genomdränkt av löddrigt svett, vi fick spola och göra iordning utrustning, sopa och sedan var det lunch.... oätbar lunch och vad är det med alla människor... hur i helvete kan man GILLA fil?? Och havre puffar eller vafan de är BLÄHH! Efter maten så hade vi traktor körning villket inleddes med 1,5h teori... Ugh jag vet inte hur många gånger han fick säga till mig att lyssna eller inte störa andra osv... förlåt jag kan inte sitta stilla och tyst... jag vet inte om han tyckte att jag var underhållande eller bara en jobbig skitunge. Och allt han pratade om var hur många sätt vi kunde dö på.... jag var redan nervös för jag SUGER på att köra!! Jag har kört bil.... det går ALDRIG bra xD Så.... han gjorde mig inte precis tryggare. jag och en i min klass var i samma grupp och körde... och körningen gick SUPER bra och var skitrolig. Traktorn vi fick var den största och finaste och var underbar att köra. Lyxtraktor :') Ser fram emot nästa gång även om alla hade mest fokus på mig under lektionen kändes det som ... och alla konstia saker jag gjorde... men hallå... inte mitt fel att det kryper i kroppen och att jag MÅSTE göra något... eller att jag inte tänker på det förrens jag gör det. 


Så sen gick jag hem och somnade xD efter det åt jag och fixade så jag har någon som kör Bamse till skol-SM senare på kvällen så skriver min kontaktmamma att han kom in i stallet halt med sidokappan intrampad i hoven... så troligen kommer jag inte at kunna hoppa honom. Coleen går inte att lasta och tja... rörigt och jobbigt och nu har jag panik igen när jag trodde att allt var fixat och klart. Fan vilken otur man ska ha!!! Ska prata med våran hästlärare imorgon om det och se om vi kan lösa det om jag inte kan ha honom. Sen har jag tillbringat kvällen med att skypa, lyssna på musik städat, diskat osv osv och nu är jag ... inte trött ... ska kolla lite på film och se om jag kan sova sen. Så god natt mina vänner, sov gött :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av girlwithnoname - 6 oktober 2017 00:33


Hej, de var ett bra tag sedan nu. Jag vet inte riktigt vad jag gör här igen. Bloggen har inte varit aktiv på så länge. Men men, ville nog mest bara dela med mig av en dikt.      Mobilen vägrade ju klistra in den... men men. Fick bli en screens...

Av girlwithnoname - 5 september 2016 20:07

Allt roligt har ett slut, min soldlat har åkt hem och jag blev lämnad ensam igen. Försöker skilja tankarna, försöker tänka klart, försöker leva på lyckan o tryggheten jag kännt de senaste dygnet... och försöker att lugna mig själv med att fokusera på...

Av girlwithnoname - 4 september 2016 23:49

Så, basicly dagen började med att jag ställde klockan för att gå upp och ta min ADHD medecin... men... sedan var de ju så att jag vart arg på klockan och stänge av larmet eftersom jag hade sjuka drömmar. Jag drömde om en speciell person som nu lämnat...

Av girlwithnoname - 3 september 2016 23:42

Kommer inte gå in på detaljer. Det kommer jag göra när jag väl är 18 och har full kontroll över allt men de känns som att kontrollen släppts lite nu när jag sagt ifrån och tagit kommandot. Detta är en extremt extremt jobbig period och de känns precis...

Av girlwithnoname - 17 juni 2016 00:37

jag uppdaterar bloggen så fort jag vaknar imorgon, denna natt känns omöjlig och denna dag har varit som vädret. Skit.  ...

Presentation


Hej, jag är en tjej på 17 år. här kommer jag blogga om mig själv och mitt liv. Jag är anonym av ett skäl, känner du mig så lägg inte ut någon personlig info om mig, tack!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

Gästbok

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards